siyahinci3 Kucuk_melegim bende de var ya tansiyon dusuklugu oluyormus iki kizimda boyle bir sey yasamadim sanki başa döndüm kokular yine midemi bulandiriyo bebek büyüdükçe mideye baski yapıyor heralde