Cancannn Plasenta previayalı olarak erken doğum riskim var 32. Haftaya girdik oğlumla 38. Haftada sezeryan dedi doktorum inşallah oğlum 38.haftaya kadar bekler ☺️
Merveneg Mylife580 35. Haftama girdim. Sezaryen istiyorum. İlk doğumum olacak. Doktor 7 şubat dedi. Erken doğum riskim var bakalım nasıl olck :))
Emine_erol Mylife580 Mylife580 bnde 33+4 bitti biticek Şubat’ın ikincisi haftasi alırım dedi doktorum bakalım n14 Şubat’ı isticem tarih olabilirse…. Lohusa yatarken yanimda kalicaklara kolaylik olsn diye dolaba manti borek içli köfte fln yaptım attım çok yoruldum Allah yardımcımiz olsun🤲💕
Mylife580 Emine_erol sezeryan herhalde sizin sağlıkla gelsin inşallah bebiş. Ne düşünceliyiz biz hamişler bende yazdan yapma içli mantı,sarma 1-2 hafta kala da mayalı poğaça yapıp atacağım dolaba gelen giden olur diye. Diğer hazırlıklarım da tamam çok şükür.
Tqceks aren6161 amin 🙏 bizim doktorda ben 2 sene geçmiş sezaryen olan hastama yaptım normal doğum ama risk size kalıyor dedi. O zamanda bilgim olmadığı için bişey demedim ama hangisi hayırlısı olacaksa artık
Emine_erol Mylife580 evet sezeryan bugün gören herkes karnın aşağıya inmiş yüzüne nefse yüzü düşmüş derler bizim burda 34 haftalık olduk ama ocağın sonunda yaparsın bnce sen dediler bakalım hayırlısi neyse o olsun
Merveneg Mylife580 servikal kısalık var. Erken doğum riskim fazla maalesef. Ama 38 i göreceğimi hissediyorum bakalım:))
Kayraa42 Mylife580 banada bugün doktorum 18 şubat büyük ihtimal doğum dedi… 3.sezeryanım olacak Allah izin verirse
zezenur Mylife580 sat 14 Mayıs benim de bizim bebiş de bi on gün önden gidiyor ikinci aydan beri, bakalım 40 ı bekleyecek mi. Madem önde 38de sağlıkla gelse keşke 🌸
Aselsmoms Mylife580 36+1 olduk tahmini doğum tarihi 5-6 Şubat 😍 erken doğum riskin var demişti doktor nstde sancı çıktı 34. Haftada ama açıklık yok çok şükür inşaAllah 38i bekler 🥺🤲🤍
Dmr Mylife580 34+4 benim de yani sizinle tamamen aynı bakalım herşey yolunda aksi bir durum yok ama eşim ısrarla şubatı beklemez diyor (kendi sabırsızlandığı için bence 😅)