Mylife580
Bugün tam 33 haftalık olduk. Uygulamaya göre 28 Şubat doğum olması lazım ancak doğumum sezeryan olacağı için doktorumun öngördüğü tarih 15 şubat. Kısmetse 5 hafta sonra kavuşacağım kızıma 🌸🙏🧿
Bebeğim oynarken çok afedersiniz vajinamda baskı ve acı hissediyorum sanki çıkacakmış gibi oluyor. Onun dışında bel ağrım hala devam ediyor ve kilo almaya devam ediyorum 😔