minikprensesimm Mylife580 amin inşallah canım maalesef yani varda yok diyim yaşlı oldukları için gelselerde bana pek yardım edemezler 22 aylık 11 aylık iki kızım var ve 3.kızımı bekliyoruz rabbim güç kuvvet ve Sağlık versin napalım
Mylife580 minikprensesimm maşallah Allah bağışlasın Rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏🏻 Sen güzel yoldasın Allah işini kolaylaştırır hayırlısıyla
Tqceks 35+3 haftalığım tahmini doğum 11 Şubat 🥰🙏 ama ilk doğumum sezaryen olduğu için belli değil daha Ocak sonu da olabilir 🤔 fakat çarşamba günü kontrole gittiğimde bir problem yoksa normal istediğimi söylicem hayırlısı bakalım 🙏
aren6161 Mylife580 hıc sanmıyorum oğlumda okadar rahattım okdr guzel bır hamılelık gecırdımkı sonrasında sıkıntılar yaşamıştım doğum sonrası ama hamılelıkte yaşanan sıkıntılar daha zorlu ımıs onu anladım burun tıkanıklıgı zaten amca gectı cok şükür ağzımdan nefes al yetmıo dudaklarım parçalanmıştı artık kuruluktan oy allahım sağlıkla doguralım bebıslerı zor günler gerıde kalsın hemen unutulsun ınsallah amın 💓
Mylife580 aren6161 sen tecrübeliymişsin benim ilk doğumum olacağı için ilk zamanlarım güzel geçti sayılır o yüzden özlerim diye düşünüyorum:) tabi ki de doğunca bambaşka olur
[silindi] aren6161 bende sizin gibiyim ya oğlumda o kadar rahat hamilelik geçirmiştimki ama bunda alakası yok😑 zaten ilk 5 ay bulantı ile geçti şimdide ayaklandığım an her noktam ağrıyor😅 bugünleri özleyeceğimi sanmıyorum😅
Tqceks Brsnm en son gittiğimde doktora sormuştum. O da yapabilirsin ama riskleri size bırakıyoruz biz almıyoruz dedi. Bende araştırdım ve normal yapmak istediğimi söyleyeceğim. Bişey çıkmazsa Allah’ın izniyle normal doğurmak istiyorum
aren6161 Mylife580 guzel gecınce özlemiyor tabıkı ç oğlumda 9ay 9gun gıbıydı bırde calısıodum sımdı oğlum 4yasında kızımı beklıyoruz ama her ayımda ayrı sıkıntılar yaşadım buna şükür ama 4cocuk ısteyen ben vazgectık korkumdan daha doğurmadan ahahah🫣🙈😀 sağlıkla gelsın mınnoslar ınsallah hayırlı doğumlar dılerım
Asyabuse 30+4ten ikizlerle selaamlar şu anlık her şey yolunda 25 şubat -1 mart arası sezaryen planlıyor doktor bakalım görebilecek miyim o günleri 🌸
Kucuk_melegim Nisa04 bende 35 haftaliğim benimde sancım 50 60 çıktı sürekli değil ama artik sancılarım başlamış
Nisa04 Kucuk_melegim doktorunuz ne tavsiye etti peki ne dedi ben gerçekten artık ne hissedecegimi bilmiyorum sanki sancim var diyip gitsem onu benden alıp gideceklermis kafasından çıkamıyorum.evet böyle bişey tabiki olmayacak ama artık ne dusunecegimi şaşırdım açıkçası.
aren6161 Tqceks hmm hayırlısı ıle normal olur ınsallah bende ssvd ıcın özele gıtmıstım devlet kesınlıkle kabul etmiyor da o yuzden merak ettım gercı kabul eden yerler varmış hayırlısı
Tqceks aren6161 amin 🙏 bizim doktorda ben 2 sene geçmiş sezaryen olan hastama yaptım normal doğum ama risk size kalıyor dedi. O zamanda bilgim olmadığı için bişey demedim ama hangisi hayırlısı olacaksa artık