Miracleee Sudesu_1 tekrar baktım da yakinlastirinca bişey görünmüyor ama uzaktan bakınca hayali bişey var sanki. Sen çıplak gözle daha iyi görüyor olmalısın canım. Sence var mı biseyler.
Miracleee Sudesu_1 ay keşke gorebilseydim canım ama maalesef 😥. Kendi testlerimde de çok arıyorum ikinci çizgiyi ama cikmiyor 🥺
Sudesu_1 Miracleee ben hiç birşey göremedim dediğin gibi şöyle bnde uzaktan baktım bir kere sanki birşeylet gördüm gibi oldu ama bilmiyorum ki
Miracleee Sudesu_1 amin canım inşallah. Ama testini mutlaka tekrarla adet olmazsan. Bende gecikmenin 4. gunundeyim. persembe gunu kan testi vercem olmazsam.
Esin3641 Kızlar bat 10 Ocak test yaptım negatif ama benim kasıklarım göğüsün felaket ağrıyor hiç böyle Ağrı yaşamamıştım 9 gün öncesinden başladı ne olduğunu çözemedim testlerin hepsi negatif 6 gün kala da kan testi yaptırmıştım o da negatif
Haticekhrm Benimde 3 gün var adete şimdi test yaptım negatif çıktı kan versem çıkarmı adetti mi bekleyim kızlarr