Ertugrul ben ilk testimi yaptığımda adetim 4 gün gecımmıstı çok net tek cızgıydı on gün sonra daha pahalı bı test aldım ve sılıkde olsa cıft çizgi çıktı kan tahlılı verdim pozıtıf ınsllah hayırlısı olsun senin ıcınde 🙏🏽gerçi suan bıraz riskimiz var yatıyoruz😞