Miracleee Sudesu_1 bilmiyorum canim. Geçen ay da doktora gorunmustum. hic bi sorunum yoktu cok sukur. bazen mevsimsel filan gecikiyor demek ki
minikmucizeemaak Aysnr11 Görememiştim ama telefonu farklı farklı tutunca gözüküyor da sanki hayırlısı olsun inşAllah vardır geçen senle mi konuşmuştuk link de atmıştın sanki
Miracleee Aysnr11 maalesef göremedim canım ama sen çıplak gözle görüyorsan yine tekrarla testi bir iki gün sonra. İnşallah vardır 🙏
Aysnr11 minikmucizeemaak Evet ben atmıştım ☺️ çok çok silik görünüyor İnşallah vardır daha adetime 8 gün var yarın belki yeniden yaparım 🙈
minikmucizeemaak Aysnr11 Daha çok varmış canım bekle vardır inşAllah benimde 6 gün vardı dün yaptım negatifti erken gebelik bekliyorum bakalaım
Aysnr11 minikmucizeemaak evet daha çok erken ikimiz içinde ama sabredemiyoruz malesef 🤭🥹 inşallah bu ay mutlu haberler alırız 💖
minikmucizeemaak Aysnr11 Evet şu sabırsızlık bi olmasa bende dün testi öyle böyle çevirdim gölgede bi gölgelik görüyorum ışığa tutunca göremiyordum dedim ben görmek istediğim için görüyorum attım sonra 😮💨 İnşAllah bu ay güzel haberler alırız bat kaçtı senşn
Aysnr11 minikmucizeemaak Hayırlısı olsuuun 🌸 Bat 18 ocak tam 8 gün var 🤭 ama ben belki yarın sabah gidip kandan baktırabilirim 🤭
minikmucizeemaak Aysnr11 Hayırlısı olsun canım bence biraz daha bekle belki geç döllenme vs olmuştur ben bekleyeceğim bat 15 ocak benimde eğer gecikirsem 16 sında test yaparım gecikmezsem zaten bu ayda elenmiş olacağım