Sevsev0940 Bende sleepy aldim 83 tane falan var icinde 1 numara aldim ablamda sleepy kullaniyir o da cok memnun
Hilalprlk Bende sleepy bionatural aldım 80’li 1 numara ekstra 2-3 numarada aldım uygunken kaçırmayayım diye. Umarım pişik falan yapmaz🤦🏽♀️
Mucizebeklerkennn Ben dört marka kullandım en kötüden başlayarak yapayım sıralamayı Soffie A101 bezi soft olanından kullandim ama ona rağmen hasır husur çok kalın hiç beğenmedim ve tasma yaptı 2 baby turco çok çok ince eskiden iyi diyorlardı gerçekten doğru ara sıra tasma yaptı 3 bebeland sensitive şok marka. Bu bezi begendim. tasma yapmıyor organik sadece biraz fazla kalın ve sleepy e nazaran büyük. Uygun fiyayli almak isterseniz kesinlikle tercih olabilir 4 sleepy extra bence en iyisi bu yumuşaklık incelik ve tasma yapmaması bakımından. Ama artık ucuz değil maalesef
hlmaydogdu Aylin355 can sleepy can bebe bayb turcu Molfix kullandım oğluma hepsini denedim hangisi iyi gelir diye ama en iyisi Molfix sızdırma kolay kolay olmuyor ama tabi kullanıp memnun kalanlar kesin vardır. Birde önerim var sana 1 numara stoğu yapma bir paket bitmeden büyüyor zaten bebislerimiz ♥️
Karman34 Aylin355 ben 42 Li sleepy aldım a101 de fiyatı 85 TL civarıydı hastaneye koydum bakalım memnun kalırsak alıcaz 1 numara aldım
Avukathanimm Aylin355 prima premium kullanıp da memnun olmayan görmedim. Sürekli pişik olan bebeğin bile pişik sorununu çözmüş annesinden dinledim. O yüzden ondan aldım ben.
2pasaannesi Aylin355 benim oğluma pişik yaptı. Sonra molfix pure&Softa geçiş yaptık iki yaşına geldi hala onu kullanıyoruz, çok memnunum. Doğacak olan bebeğime de molfix alıcam Allah nasip ederse ama stok yapmayı düşünmüyorum çünkü her bez her bebeğe yaramıyor
Aleynasvr Aylin355 çok bez denedim en son goon premiumda karar kıldım. Molfixin falan adı var sadece.cok geçirdi bizde. Aslinda prima en iyisi tabi ama bütçe olarak fazla geldiği için goon kullaniyorum memnunum
Melikedndr İlk bebeğimde yenidoğanda prima premium care kullandım çook memnundum. Şimdi bebeğim için de prima premium alacağım.
bebisiminannesi_ Slleepy berbat çok taşırıyor beline kadar taşırdı kızımın molfix de öyleydi babyturconun emiş gücü harika ondan devam edicem
balkizinbebegii Aylin355 1 paket 1 no sleepy aldım ne olur ne olmaz bulunsun diye ama herkes küçük diyor. Diğerlerinden de 2 şer tane aldım 2 no 3 no şimdilik bu kadar bulunsun yeter diye düşünüyorum doğuma az kaldı 🌸
diyar123 Ben oğlumda babyme kullandım çokta memnun kaldım kızımda da kullanmayı düşünüyorum hem uygun hem pişik falan yapmadı