Aylin355 lütfen stoklu almayın ben ilk bebeğimde stoklu almıştım sleepy herkes onu tavsiye etmişti çocuğuma kullanamadım pişik yaptı poposunu hepsini başkasına hediye ettim çok da pahalıydı aldığımda ucuza da almamıştım. Ardından primanın care miydi geçmiş zaman tam hatırlamıyorum da ismini özel hassas olanı var ya ondan kullanmıştık. Boyut olarak ben 1 almıştım herkes 2 alın diyor ama bebeğin kilosuyla da alakalı zaten ilk zamanlar günde 10 kere falan değişiyor 1 numara alsanız bile paket hemen biter zaten. Ama dediğim gibi tek tavsiyem stoklu almamanız çünkü her bebeğin cildi farklı bi deneyim daha sonra alırsınız çok güzel annecim♥️