Monarosa06 bana babannemin ismini vermişler kader olarakta huy olarakta benzemeyiz en azından bu yaşıma kadarki kısım benzemiyor 😊 oğlum iki isimli kayınpederimin adını kendim isteyerek koydum pişman değilim zaten dedeye benzerse kötü alışkanlıkları olmayan, namazında, anne babasına düşkün biri olur 😊