Ben kac gundur bu yuzden uyuyamiyorum biliyomusunuz kayinbaba adi koyucam diye ama onlarda herkes koymus bizim ailede de koymus yanina baska isim koysam bile kapi susunde magnette hep o yazicak hic istemiyorum ama herkese basta soz verdim biranlik salaklik cunku soz vermesem 50kere lafini sokucaklardi hos suan yanina ekleyecegim isme bile karisiyolar ama dinlemicem.. keske bisey olsa koyma filan deseler allahim hamilelerin duasi kabul olurmus keske onlar dese koyma kizim ismi guzel degil filan, Simdi ben vazgectim desem dalgami geciyosun derler ay cok dertliyim bu postunda tam ustune oldu