Monarosa06 yani hastalk degil bnce sacma geliyor kayinpederm 4 5 yil once vefat etti bende 8 yillim evliliyim Allah razi olsn ondan cok cok severdm 1 dedigimi 2 etmezdi ama yaşasaydi koyarmiydi esim bilemem 2. Hamileym kizimin adini ben koydm esimede 2. Sen koy dedim babasinin adini istedi yaninada benm sevdigim bir isim daha ekledik, öyle yani benmde biraz inadim vardr gorumcem ben olsam tek koyardm gibi esimle mesajlasmalarini gordum esime gordugumu caktrmadm bana deseydi evlen sen koy derdim, kayinpederimede huyu cekse isterm sakin eli açik yedirmeyi seven guler yüzlu kmseye karismayan biriydi tabi nasip artk