2prensesannesiiii Kubare134 4+5 te kesemi gördüm 7000 küsürdü kese görmeden 2 gün önce kan verdiğimde 3600 civarıydı hep 3 4 katı artış oluyordu 🙏🏻🥰
yasemin9222 323832 ben tüp bebek tedavisi gördüm 2 transfer edildi 4. hafta 902 çıktı beta da sizinle betalar yakın olunca acaba ikiz mi diye düşündüm inşlh sağlıkla kucağına alırsın canım
srny ben adetime 4 gün kala 6.16 ile öğrendim hatta acildeki doktor bunu gebelik sayamayız filan dedi ama ben emindim 2 gün sonra zaten 60 çıktı
Elaa_gozz Hzlhakko evet evet tedirgin olmayın zaman geçmek bilmiyor sadece benim ilk hamileliğimdi öğrendim 1 ay sonrasında bebeği ancak gördük 1 ay 1 yıl gibi gelmişti 🙈🙈
Hzlhakko Elaa_gozz yaaa 😌 iyi bilirim oğlum için 3 hafta beklemiştik kese kalp için zaman gecmek bilmiyordu güzel şeyler bunlar allahım isteyen herkese nasip etsin
yagmur089 Kubare134 oglumda 3 haftalikken 1326 ydi ogrendigimde kizimda 4 haftalik ken 1589 da ogrendim
Mysmrt Kubare134 4 haftalıkken 2525 çıktı iki gün sonra 5800 çıktı iki gün sonra da vajinal ultrasonla kese göründü