yasemin9222 323832 ben tüp bebek tedavisi gördüm 2 transfer edildi 4. hafta 902 çıktı beta da sizinle betalar yakın olunca acaba ikiz mi diye düşündüm inşlh sağlıkla kucağına alırsın canım
qbrakyol Benim 751 çıktı 4 haftalık 2 gün sonra tekrar istedi doktor dış gebelikten şüphelendin 2156 çıktı 5 haftalık çok şükür dış gebelik değilmiş
meloguz Ilaydaerd beta değeri 7000 üstü olduğunda karnımdan bakılmıştı ultrasonda duymuştuk kalp atışını 7+1 dim
meloguz İlk gittiğimiz doktor 4+1 demişti ama aslında 5 haftalıkmış bebeğim . Adete göre hesapladıkları için bazen uyumlu olmuyor . Ben beta hcg değerinin yüksekliğine güvenerek gitmiştim kalp atışına
zeynepnur38 Kubare134 3 hafta 2 günlükken öğrendim hastanelik oldum kusmaktan. Beta 3400 su. İki gün sonra 4800 du korktum ama şuan 25 haftalık olduk
Esyaa Kubare134 benim adetime 10 gün varken belirtiler başlamıştı adetime 3 gün varken test yaptım 50.30 du 36. Saatte 148 48 saatte 341di. 4+4teyim tekrar kan verip bakicaz
Havvaca Kubare134 4+2 de öğrendim 1245 beta ile 2 gün sonra tekrar beta verdim 4+4 de 2995 geldi. Herkes kesin ikiz dedi keseyi 1 tane gördük. 4+4 de keseyi alttan muayene ile gördüm. 6+3 de kalp atışı dinledim karından. Şu an 10+1 olduk 🐣
meraklianneadayi23 Kubare134 Adetime 5 gün varken 44 çıktı dr 1 hafta sonra tekrar gel kesin diyemeyiz dedi 6-7 gün sonra tekrar gittim yani adet olmam gereken tarihte 606 çıktı 🌺