MendeS minikmucizeemaak kaç haftaya denk geliyor arkadaşım 29 Aralık’taki değerim perşembe gidecem 19 aralıkta hastalanma gerekirken olmadım 29 kan test sonucum
Mucizem66 Bugün 5+2 olduk.5 ocak ’ta 599 çıktı beta değeri cuma günü doktor randevum var bakalım ne olacak :)
minikmucizeemaak MendeS Siz baya gecikmişsiniz peki 29 undan sonra kan testini tekrarladınız mı ? Kaç haftalık olduğunu buradan bilemem ki ben sadece rakama göre söyledim 5 in üstü beta değeri gebelik var demektir ama 29 ından sonra bence bayağı yükselmiçtir inşAllah
MendeS minikmucizeemaak 19 aralıkta olmayınca bekledim 29 kan testinde 578.5 çıktı perşembe gideceğim görürüm dimi sadece doktor perde oruluyor demişti inşallah vardir
beyzamci bende reglimden 3 gün önce erken gebelik testinde pozitif gördüm bugün adetime 1 gün kala beta baktırdım 96,06 çıktı umarım normaldir.
Sinem0135 Kubare134 reglime 4 gün vardı 166 çıktı Bir gün sonra 294 çıktı 2 gün sonra 1093 çıktı 🤲🏻❤️
gtoptasss Kubare134 ben ilk tam 4 haftalıkken verdim 340 sonra bi hafta içinde 8000 küsür oldu ama biz ikiz devam ediyoruz 😂
Tuba00 Zeynepozcan benim de son adet tarihim 06 Aralık 3 Ocak da 182 çıktı 5 ocaktada 473 çıktı doktorum iyi ilerliyor dedi 10 gün sonra kontrole çağırdı
adeninannesi_ Kubare134 beta değerim 1000 di 3 haftalikti minik kuzum şuan 4 aylık kollarımda 🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin
Ilaydaerd Zeynepozcan öyle bişey demediler şöyle alttan kontrol oldum kese vardı daha kalp atışı duymadık daha inşallah haftaya gittiğimizde duyucaz