Ben de hamileliğimi yeni öğrendim kızlar. Son adetim 2-4 Aralık arasında oldu. 5 Ocakta test yaptım gebelik testim pozitif çıktı. Ertesi günü hastaneye gittim vajinal ultrason ile baktıklarında hamile olduğumu doğrulamış olduk. Ama erken gebelik dedi doktorum bana ve betaya bakılmadı. Yeni olduğu için beta değerin çıkmayabilir dedi. Onun yerine 6 tüp envai çeşit tahlil için kan aldılar ve idrar tahlili verdim. Bu cuma günü de hastaneye gideceğim. Bebek oluşmaya başlamış haftaya görürsün dedi. 💞Çok heyecanlıyım. Uygulamaya göre 5+2 den hepinize selamlar 🤭🌸