Hamile_Teacher kuzm benim adetim 11 gün gecti sadece bu surede 2 tane idrar testi yaptım evde negatif çıkınca ne zaman gelirse gelsin dedim artik oluruna biraktim😀. Kan testi hic vermedim. Ben bu kadar sabrettiysem sende başarırsın. 🙃cumaya kadar daha beklicem gelen giden olmazsa kan vercem artik.:")