Hayat70 arirangg Tamam tatlım ama nedense içim de öyle bir şey yok sanki hiçbir şey hissetmiyorum.Umarım hayrlısi olur pozitif de olur.😅🥰
Hayat70 arirangg Canım test negatif çıktı.Reglim 10gün geçti ama Bilmiyorum erken mi yaptım gerçekten mi yok hiçbir fikrim yok .Zaten ayın 21inde şehir dışında bir doktora gitcez hayrlısi diyorum duaların için teşekkür ediyorum.😇
Hayat70 Esram_lina Canım benim testim negatif çıktı.Bilmiyorum erken mi yaptım ama reglm 10gün geçti.Ayin 21inde şehir dışına bir doktora gitcez hayırlısi bakalım Rabbim hakkimizda hayrlisini versin.😇
momyy__ Esram_lina bende hemen oluyo canım her insanın bünyesi farklı hemen midem bulanıyor basım dönüyor farkediyorum hamile olduğumu
Hayat70 arirangg Amin inşAllah B12 ve HDL kolesterol çok düşük çıkmış kanımda.Bu vesileyle öğrenmiş oldum. Çarpıntımda kolesterol den olabilir diye düşünüyorum.Hakkimizda hayırlısı olsun.😇