Arslannesi Hamile_Teacher Bende bilmiyorum ınternetten bakınca hamilelik belirtisi diyor ama bilmiyorum bu ay sonu göreceğiz daha 9 gün var adetime
Hamile_Teacher Havvaca dün gece bende gördüm test yapıyordum çift çizgi çıkmıştı ben de bugün test almalı mıyım? Regle 8 gün var
Esram_lina Hamile_Teacher bence adeti bekleyin ya da bekleyemiyorsanız bir kaç gün sonra erken gebelik testi yapın
Waveyla01 Hamile_Teacher bende dun gece rüyamda bi klinik gibi bi yere gebelik testi yaptırmaya gitmiştim.masa üstünde cok tatli bi kedi vardi onu sevdim.. iyice kafayımi bozduk ne. Benimde gecikmemin 11. Günü 😏
Esram_lina Havvaca ben de geçen ay öyleydim mide bulantısı bel kasık agrısı akıntı artışı baş dönmesi kesin hamileyim dedim ama adet oldum bu ay hiç kafama takmıyorum akışına bıraktım
Havvaca Esram_lina herhangi bir sağlık sorunun yoksa emin ol çok kısa sürede hamile kalırsın aman bee herkesin çocuğu olcak diye bir kaide yok 1 yıl dolsun giderim Dr a evliliğimin tadını çıkarayim dedim o ay hamile kaldımm. Stres yapmak sıkıntı
Hamile_Teacher minikmucizeemaak bu çok zor bir şey ya bi yanım test yapmak istiyor bi yanım istemiyor üzülmem istemediğim için 😏
minikmucizeemaak Hamile_Teacher Çook en güzeli beklemek ben bekleyemedim inşAllah erkendir ve bebeğimin haberini almak nasip olur 🤲🏻❤️
minikmucizeemaak Hamile_Teacher Adetime 6 gün varken yaptım. Adet bitiminden sonrq 2 gün olarak takip ettim bazen 3 gün oldu yumurtlama uygulamaya göre 1 iydi ben 1 i gecesi 2 gibi değerlendirebildim. Yani yumurtlamamın üzerinden 8 gün geçti bugğn 8. Gün
Waveyla01 minikmucizeemaak daha zamanın var canm InsAllah Rabbim nasip eder hayirlarla mucizen kucağında olur🤲
Hamile_Teacher minikmucizeemaak işteyim eve gittiğim gibi erken gebelik testi yapıcam 😏ya milletin çkkıyo bazen erken de olsa 10 gün öncesinde öğrenen varmış baksana silil çizgi ile
minikmucizeemaak Hamile_Teacher Evet bende o yüzden heveslenip denedim ama çıkmadı. Tabi çoğu insan yumurtlamanın 13 14 günlerinde test yapılır diyor anca idrara geçermiş bakalım bir umut☘️
Dark_swarm21 Hamile_Teacher erken gebelik testine hiç güvenmiyorum ben çünkü daha önceki gebeliğim de yaptım pozitif olduğu halde negatif sonuç vermişti
Dark_swarm21 Hamile_Teacher adetim bittiği gün başladım gün aşırı yaptım ovulasyon testi kullanmıyorum ben ama yumurtlamam libodumun en yüksek olduğu zaman yumurtluyorum 😂 o zamana bakarsam 11 gün oldu programa göre 2sinde yumurtladım
pembiktavsan Esram_lina herkesinki değişiyor. Ben normal adet olacakmışım gibi belirtiler vardı. Hamilelik belirtilerim 7. 8. Haftadan sonra başlamıştı.