Burda okudukça belirti aradım kendimde her belirtiyi psikolojik olarak yaşadım. Hamile kaldığım ay 1 kez korunmasız ilişki olmuştu. Ama ihtimal vermemiştim hiç belirtim de yoktu regl 2 gün geçti rüyamda test yaptığımı gördüm test yaptım anında pozitif. Demem o ki kafanızı meşgul etmeyin böyle şeylerle adet olunca üzülürsünüz bunu yaşadım iyi biliyorum. Akışına bırakın