Tugba_42 merhabalar güzel anneler 🌸 13+2 olduk 🐣 mide bulantıları yavaştan bedenimi terkediyorr gibi, sürekli oturup yattığım için bu zamana kadar, yeni yeni ev işleri yaparken halsizleşiyorum biraz yapıyorum biraz dinleniyorum inşallah hepimiz tamamıyla belirtileri atlatıp güzel günlere kavuşuruzz 🥰