Tugba_42 Bende fetal DNA testi yaptırmıştım geçen hafta. Doktorum bu sabah arayıp cinsiyeti öğrenmek istiyor musunuz diye sordu evet dedim tabii ki de meraktan çatlıyoruz 😂 kız geliyor dedi nasıl sevindim anlatamam🌸🙏 önemli olan sağlıklı olmasıydı tabi ama içimizden geçen kız çocuğuydu. Allah gönlümüze göre verdi çok şükür 🥰 yanılma payı da yokmuş bu teste göre cinsiyet kesin sonuç veriyormuş ☺️