Happyhappy__ Melisdnz ilk gebeliğimde olmazdı bu kadar ama bunda oldu tedirgin oldum daha bebeğimin kalp atışını bile duymadım keseyi falan gördük doktor geç tarih verdi daha net görmek için ❣️
iremiyy Happyhappy__ allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻 Daha çok yeni olduğumuz için ben bu ağrıların normal oldugunu düşünüyorum. Benimkiler hafifledi zaten arada oluyor oda sanırım kendimi biraz yorunca sizinkilerde hafifleyecekdir eminim.
Happyhappy__ iremiyy İnşaAllah canım benim 🥰 salı günü mutlaka doktoruma sorcam olmadı magnezyum takviyesi verir genelde veriyorlar ondan
Happyhappy__ Littlehappy bende aynı senin gibi ilaç kullanıyorum ama benim doğal yolla oldu. Bide doktorum başından beri tedbir amaçlı progestan verdi 37 haftama kadar kullancakmışım. Salı günü de kontrolüm var bakalım neler dicek
Littlehappy Happyhappy__ Happyhappy__ benimde haftaya cunartesi günü kontrolüm inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🥺🙏🏻
Gzm3848 8+2 yim hamile olduğumu bulantılarla anlamıştım 4 haftalıkken başladı yani çok kötü hissediyorum kusamıyorum da ama devamlı bulanıyor iştahım sıfır 😔 onun dışında bir şikayetim yok devamlı uykum var bir de
dilay_06 Gzm3848 doktoruna danışıp Prilam Dr isteyebilirsin ben kullandım iyi geliyor ama idrar yolları enfeksiyonu varsa pek fayda etmiyor.
_gulumm Happyhappy__ daha çok çok yeniyiz biz 4+2 olduk kasık ağrısı ve her an adet olacakmisim gibi bı kramp var sadece bulantım hiç yok onceki gebeliklerimde de hiç olmadı zaten . Ama aşırı derece diş ağrısı çekiyorum dayanamıyorum
uzaydanbirisi Eda_okur0110 aynen kasıklarımda demek istedim kanamam oldu progestan kullanıyorum ama işte bir düşüğüm var bundan önce korkuyor insan ister istemez
Tubisss50 5+2 bulantım çok ama bel ve kasık ağrım var birde şişkinlik hissi var 2 kaşık yemek alsam tıka basa doyuyor gibi hissediyorum 3. Kaşığı yiyemiyorum birde çok uyuyorum tavuk gibi oldum 😁
Leylayla Tubisss50 bende 5+2 deyim ilk defa bugün kasık ağrım çok arttı .. öğleden sonra randevum var bakalm dr için bu ağrılar ne gösteriyor.
Karaca61 Littlehappy korkma benim arkadaşım öyle oldu biraz dinlendi ve geçti kötü yorum yapanları görme senin şuanda stres yapmaman lazım bebeğin iyidir Merak etme 🙏🏻 sadece dua et
z2944 7+2 bende göğüs hassasiyeti, halsizlik ve uyku durumu çok var bulaşık yerleştirirken midem çok bulanıyor kusasım geliyor burnumu temizlerken vs 😂
Karaca61 Happyhappy__ insanları bu sekilde korkutmayın yeterince tedirgin oluyoruz zaten bide sz pat diye gebeliğimi sonlandırdılar diyosunuz günah değilmi korku içinde kalıcak kızcağız şimdi yaşadıysanız bile doktorunuzun tavsiyesini dinleyin değin ve geçin lütfen biraz düşünceli olun 🙏🏻
Happyhappy__ Karaca61 amacım korkutmak değil ki zaten nedenini de yazdım bende kan pıhtılaşması çıktı diye bunun ne gibi günahı var ki? Bende o dönem post açmıştım ve çoğu insan olumlu olumsuz cevap verdi herkesin durumu aynı olmuyor benim sürekli aktif kanamam oldu ama arkadaşın yokmuş yazdığım yazı o kadar tedirgin edilecek bişey değil arkadaş için