7+3 kasık ağrılarım var ve arada regl oluyormuş gibi bir ağrı oluyor. Doktor kanama olmazsa korkma ağrılar normal dedi ancak rahim içinde kanama gördü iğne verdi dışarıda kanamam olmasın diye ve 10 gün yatmamı istedi. Siz hiç ultrason muanesinde rahimde kan gören birini duydunuz mu kızlar ben baya korktum