BuseBasderici Byzctn açlık hissi olmasa gayet iyiyiz ve tabikii gündüz uykuları😊 15+6 yız çok şükür🙏🏻 Rabbim nasip ederse kızım olacak
doganursezmag Devran ilk gebeliğim. Benim bazı arkadaşlarım 16 da başlamış hissetmeye. Kendini dinlersen hareketi farkediyorsun hissetmemek elde değil 😍
Muwahhide Bizde 15+3 doktorumuz bugün %99 kız dedi , haftaya tekrar gidicem muayene zamanım bitmeden , cok şükür sağlığımız da iyi 🙏 sizler nasılsınız
Mori 14+6 Oğlumuz olacak kısmetse 🙏🏻 Normalde kasık ağrılarım hep olurdu. İki gündür ağrım yok çok endişeliyim 🤦🏼♀️
TugbaveBebisi 15+4 olduk doktor 16.haftada söyleyeceğim dedi 🤷🏻♀️ 2 defa rüyamda erkek bebek doğurduğumu gördüm.İlk bebeğim ne olursa kabulüm,sağlıklı olsunda 😊👼🏻 Bebek hareketlerini henüz hissetmiyorum
AyseErdal yyssmmnn yyssmmnn Mrb Bende sizinle birebir aynıyım 13. haftada 100de 100 kız dedi. Ama basından itibaren ben ve herkes dahil erkek hissediyor . Suan bende 16 dayım 🥔sizin gibi bende erkek hissediyorum inş hayırlısı olur sizede banada Allah gönlümüze göre versin 🙏🏻
yyssmmnn AyseErdal amin inşallah canımm cumrtesı gıdıcem bakalım cvp yazarım 😬 heycanla beklıyoruzz 🙈
yyssmmnn AyseErdal bugun doktra geldım suan sıramı beklıyorum cinsiyet için 16+3 kıza benzetmıstı bakalım.😍
F1903 14+6 da erkek olacağini ögrendik 😊 Suan 15+2 yiz önden gidiyor biraz paşamız 😍 Bende kız beklyordum ama duyan herkes erkek demisti doktor erkek deyince hocam ben hic erkek beklemyodum dedim😂😂 Degisirmi dedm degsmez dedi🤲😍 hakkimizda hayrlisi olsn insaallah hepimiz saglkla aliriz kucagmiza 🤲❤
ftmknd Merhaba kızlar, Bizde bugun 16+0 olduk ve doktorum 13.haftada gittigimizde %60 erkek diye soyluyorum demisti👶🏻 Bugün ise kontrollumuzde erkek olduğunu %100 gördük şükürler olsun ki darisi goremeyen arkadaşların başına sağlıklı olsunlarda kız yada erkek farketmiyor💜🐣
SerSel Byzctn Bizde 17hf 2 günlük olduk🙏Nasipse oğlumuz olacak👶Şafak 159☺️Düşük riskimizden dolayı yatıyoruz,İnşallah zamanında hayırlı sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alırız🙏
Mimi Serce bende aynı gidiyorum seninle 14+5 olduk 3 kızım var cinsiyetini bilmiyorum ama rüyamda erkekde kızda görüyorum erkek olarak hissediyorum tabii hepsinin başı sağlıklı olması
Mimi Serce kızlarım büyük en küçüğü 11 yaşında hepsi heyecanla minik kardeşlerini merak ediyolar usg fotoları bikaç gün ellerinden düşürmediler çok şımartılcak galiba
Mimi Huzur20 internetten baktım erken hissedilebilinirmiş heleki ilk hamilelik değilse değişik bir his