Tly85 Byzctn 16+1 olduk hamile olduğumu öğrendiğimden beri kız istemiştim ama hep içime erkek olacağı hissi vardı ve erkek 👨 dedi doktor 🙂
yyssmmnn AyseErdal amin inşallah canımm cumrtesı gıdıcem bakalım cvp yazarım 😬 heycanla beklıyoruzz 🙈
Mimi Serce kızlarım büyük en küçüğü 11 yaşında hepsi heyecanla minik kardeşlerini merak ediyolar usg fotoları bikaç gün ellerinden düşürmediler çok şımartılcak galiba
Mimi Huzur20 internetten baktım erken hissedilebilinirmiş heleki ilk hamilelik değilse değişik bir his
mdn9o Merhaba :) Ben de 17+1 im. 12. Haftada doktor erkeğe benzetmişti. Dün kıza benzetti. Ama hala emin değil. Haftaya bi daha bakalım dedi 😅
Serce Bahcedomatesi 2 li tarama sonucu vermeye gittiğimde söyledi doktor da 6 senelik evlilik ilk bebek heyecanı ♥️♥️ Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🙏🏼
Zeynepksr Serce bende rüyamda kız bebek görmüştüm dünyalar tatlısıydı daha 8 haftalık gebeydim şimdi 18 haftalık gebeyim ve kızım olacak belki de kız anneleri olmak bunu gerektiriyor hissiyat kuvvetleniyor 😍😍
FatmaEren Merhaba canım bizde 17+4 olduk bugün çok şükür 🙏🙏 bi paşamız olucak Rabbim izin verirse şafak daha çok ama 157 yazalım bari 😁sayılı gün çabuk geçer ya buda geçsin de hepimiz sağ salim kucagimiza alalım yavrularimizi💙💙
yyssmmnn AyseErdal bugun doktra geldım suan sıramı beklıyorum cinsiyet için 16+3 kıza benzetmıstı bakalım.😍