Huseminannesi Ozlemcift canm gögüs pompası ve eczaneden süt getirici cay al ve korseyi unutma cnm cünkü sezeryandan sonra sütün gec gelebilyo sut getrici cay al cnm yanna cn birde gögüs pompas
Kadze Kagan_pasa2 evet cnm kuru ıncırden yaptık bız kayısı okursa oda iş iyi ztn hastane de yemekte de komposto veriyorlar
MerveolakBayram Mv00 Benimde bebiş geldikden sonra artık dikişmi atılıyordu bilmiyorum bi bulantı olmuştu kuscaktım hemen iğne yaptılar geçti
Marpling HaticeNur şuda var odada sadece hemşire oluyor görüyor ameliyathanede tüm ekip orda görmesin ler diye de olabılır bilmiyom valla😁
Nurr_1 Mv00 evet olabiliyor ama herkeste olacak diye birşey Yok Genelde kendini tutamayıp bişeyler yiyenlerde oluyor😅 anestezinin de etkisiyle kusuyorlar işte
Nurr_1 Mv00 mide bulantısı olunca belirtiyorsun zaten ilaç verilir genelde tansiyon düştüğü için bulanıyor öyle durumlarda haliyle bebek çıkınca iç denge değişiyor olmasa olur yani
Melomeltem Unzile35 Doğumdan sonra oZellikle belden uyuşma olanlar da bas agrisi olmasın diye içiliyor çok da faydası oluyor
Melomeltem Unzile35 allah yardım etsin canim rahat ol ama dediğim gibi bas agrisi icin sade ve şekersiz nescafe bulundur yanında iç