Ozlemcift anestezi teknisyeniyim canım
Çok girdim Doğum ameliyatlarına da hiçbir sıkıntı Yok merak etme
Doktorunu dinle iki dakika sürmüyor bile bişey hissetmiyorsun
Ameliyat sonrası ağrın olabilir biraz onun içinde zaten doktorun ağrı kesici iğne vs yaptırır
Korkulacak hiçbir şey Yok içini rahat tut gergin girme 😘 bide doktorun dediği saatte yemeyi bırak o çok önemli ameliyat esnasında kusma falan olmasın sende rahat edersin doktorda ☺️Geçmiş olsun şimdiden hayırlı doğumlar 🙏🏻