Melomeltem Yagmur1991 hayır ameliyatta idrar kaçmasın diye birde ameliyat sonra idrar gelirse hemen ayağa kalkamayacağı icin bi bi kaç saat kalıyor
ygmrcglyncn Ozlemcift ya daha Ozlemcift ya daha 39.haftada nasıl kanala yerleşmedi diye sezaryene alıyorlar doktorlar çok meraklı sezaryen yapmaya daha 41 42ye kadar vakti var ebeden eğitim aldım doğum konusunda keşke sancınız gelene kadar bekleseydiniz sezaryende anneyle birlikte bebek de anestezi alıyor
Ozlemcift ygmrcglyncn bizim bebek hep makat gelişti son bir ay döndü carpraz şekilde ama yerleşmeye çalıştığı yer ters geliyor sola doğru kafasını çevirmesi gerekirken ultrasonda sağa doğru çalışıyor😌Bir de nst de sancı ve kasılma çıkmıyor kilosu da 3500 yani biraz o yüzden sezeryan oldu
Ygmr0334 Ozlemcift korseni al yanına hastaneden çıkarken giy hiç çıkarma yoksa kaşıntı yapıyor pansuman dayanamıyorsun bi de ikimamaya çalış bir hafta boyunca
Ygmr0334 Ozlemcift doğumdan sonra dizlerini çekerek bol bol yürü koridorda yanında biriyle canım benim
Krakerim Ozlemcift kiyafet olarak uzun gecelik al canim pjama seni raharsiz edebilir. Ve rahat bi camasir.
Ygmr0334 Ozlemcift ben spinal anestezi oldum canım agrım sancim şuana kadar çok yok cok sukur Dikislerimde falan bi sıkıntı olmadı 3 gün sonra pansuman için gittim korse taksaydın keşke bi sıkıntın yok maşallah dedi
Angels Ygmr0334 benim suyum çok azdı ve yapılan herşeyi hissettim canlı canlı kestiler yani orada bir panik atak geçirdim sonra beni bayılttılar ayıldığımda yine feryat figanım o gün bugündür panik ataklıyım 😓
HaticeNur GulUmut canım bi kaç saat kalkamıyorsun ya anestezinin etkisinden idrar kaçırmaman için takıyorlar
Rumeysaylz mucizembenimmm Şuan 37+3 haftalığım salı günü 38 haftalık olduğumda tekrar çağırdı doktorum o zaman gün verecek henüz belli değil olunca yazayım canım
mucizembenimmm Rumeysaylz aynen cnm benimde öle çağırdı o zaman gün vercek haftaya senin sezeryan olma sebebin neydi
Rumeysaylz mucizembenimmm Her hafta hatta neredeyse 4 günde 1kontrole gidiyorum ama hep makat geliş pozisyonda kızım zaten hiç baş geliş olmadı bu zamana kadar hayırlısı ne ise olsun 🙏 sağlıklı sıhhatli doğsunda başka birşey istemiyorum vallahi canım. Sen ne kadarlıksın peki neden sezeryan olacaksın sende kuzum?
Ygmr0334 Angels kıyamam sana ya demekki vücudun buna dayanıklı değilmiş bana orda bebeği temizleyecek ve bana spinal takacak kadın bağırdı bak hissediceksin ama acı olmucak dedi sonra ben hissediyorum dersen olmaz dedi ağladım orda hatta ben bebeğimi duymak görmek istiyorum dedim sonra geldi tekrar spinal ı öyle taktı
HaticeNur Angels Benimde ilk doğumumda tamamen suyum bitmişti hatta erken doğum yaptım ama sezeryan da senin gibi zor geçmedi tabi az da olsa yapılanları hissediyordum ama kesinlikle acı hissi yok demekki her bunye farklı oluyor
Ygmr0334 Handearsy ilk pansuman hastanede hemşire tarafından yapılıyor şu geçirmez yara koruyucu yapılıyor şu geçirmez yapiskanligi cildiniz hassassa canınızı okuyor kasimaktan düş almanız için buda sonra ikinci son pansumandan önce serbest kocaman çarşaf sardı anneannemler sarin yoksa guldugunuz de bile koca karı göbeği gibi sallanıyor