Ozlemcift canım hiç korkma ben okadar mutsuzdumki nerdeyse kacacaktım hiç korkulcak bişey yok.anın keyfini çıkar sonrasıda zor degil inan hamilelik daha zor.spinal olcaksan mutlaka sade nescafe tüket basagrın olmaz.Bol bol yürü ozaman daha kolay hareket ediyorsun.sondayı taktırabılırsen ameliyathanede taktır.benim doktorum hazır gelsin dedi odada takıldı tek zorlandığım oydu ama cıkartırken acımıyor