Ozlemcift korucak hiçbişey yok benin kadar korkan yoktur herhalde ama boşa korkmuşum. Yanına kayısı kompostosu rezene cayi ve nescafe mutlaka al gazını çıkarman ve tuvalete çıkabilmen için ikisine çok ihtiyacın oluyo ve çok iyi geliyo nescafe baş ağrım olursa diye. Ben sondayı spinalden sonra taktırdım daha iyi oldu ameliyathaneye giderken sakinleştirici istedim o yapıldı ve olduğumdan daha sakin kaldım. Birde ayağa birkez kalktıktan sonra birdaha hiç oturmadım diyebilirim ne kadar yürür haraket edersen o kadar çabuk toparlarsın dogum sonrasi ağrı beni öldürür sanıyodum ama ağrı felan olmuyo çünkü ağrı kedici vuruyorlar ağrı oldukça soyle vururlar ama ne kadar az o kadar iyi tabi. Birde çok çok şu içmek gerekiyor benim tavsiyelerim