yanlisanlamaama evet kullanıyorum ama ilacı içer içmez kusmayı tetikliyo bnde sabah kusmalari artık kroniklesti, yediklerime dikkat etmedigimdede malesef bütün gece midem yaniyo agzima aci su geliyo, inşallah biraz azalır artık , sizde inşallah prilami bırakırsınız zamanla ilaç içmek gerçekten hamilelikte çok kötü