bademli_puding bende bakmadan gecede içtim , öğlen bi tane akşam üstü bi tane içtim. Gözümü açamıyordum😂gündüz de bulantım oluyordu, doktor öğlen bi tane akşam üstü bi tane çok bulanırsa iç demişti , gece iki tane olandan hariç. Bende nasılsa izin var diye içtim. Ne bileyim tüm gün zombi gibi gezeceğimi 😂prospektüse bi baktım şoook 😂😂