mrvsrcn canim kendini bu kadar yorma bak bende yeni evliyim 1 buçuk sene oldu evleneli ve ben 29 yaşımdayım benim de suan için yok bende birsuru birseyler denemek için uğraşıyorum ama sonra vazgeçiyorum. Rabbimin nasip ettiği bir zamanda olacak bu kadar kendini kasma olacağı varsa da olmaz bu kadar stres iyi birsey değil. Bir kendini rahat bırak kafanın içini boşalt bebek için birliktelik yaşama zevk için yaşa Rabbım sana da banada isteyen herkese hiç ummadığınız bir günde güzel bir şekilde nasip edecek. Bak benim adet olmam gerekenin üstünden 15 gün geçti test yaptım negatif ama kendimi hiç bu kadar darlamiyorum çünkü biliyorum ki Rabbım hayırlı günde nasip edecek biraz sabret. Rabbım gönlünden geçirdiğin tüm güzellikleri nasip etsin sana🤲🏻🌺