mrvsrcn
Aşılama zaman kaybı ,doğal yoldan hiçbir farkı yok,yumurta kalitesi ile ilgili bi problem olabilir, bende pkosum ama adetler düzenli, bi aşılama negatif geçmiş var,bi tüp bebek ,, yumurtalar kalitesiz ,sperm düşüktü bizde yaş 28,, mfk kullandık biz de 3 ay olmadı ,tüp bebek düşünün ,güzel bi merkez araştırın mümkünse