mrvsrcn kesinlikle tüp bebek hiç daha fazla bekleme
Ben normalden 3 kez hamile kaldım ama düşük kritik oluyordu genetik testi verdik temiz çıktı doktor dedi eşinde sende sorun yok normalden deneyin yine olur kaç kere hamile kaldın zaten zz
Biz ona rağmen beklemedik direk tüp bebek yaptırdık ilk deneme tuttu şükür 6 aylık hamileyim