kızlar 26 yaşındayım mayısta 27 olacağım ve nisanda evlilikte 2 yılımız dolacak.
hormon testleri
klomen yuumurtamı geliştimedi bi kere kullandım
femara 3 ay kullandım 3 kere de çatlatma iğnesi ama negatif oldu
ovüülasyon testi
aslan pençesi, civan perçemi çayı
keçi boynuzu pekmezi
arı sütü bal polen karışım
rahim filmi
hayıt tohumu karışım bal
mfk eş paketi
soğan kürü
c-life macunu
acve hurması
göbek çektirme
hacamat
vajinal/kuyruk sokumu/göbek deliği sülük
hocalara gittim
en pahalı takviyeler (gynopoli inofolicombi, proceive f/m, optilife)
Ne yaptıysak olmadı hiç gebelik oluşmadı bir kere bile 17 aydır deniyoruz. Doktor normal yolla olur ama sabredemem süreç hızlansın dersen aşılama yapalım istersen dedi ama aşılama konusunda kararsızım yani iki başarısız aşılamaya para vermektense direkt tüp bebek yaptırmak istiyorum sizce?