Kızlar bugün regl günüm benim. Dün kaset testte de erken gebelikte de çıkmadı. Bugün kaset yaptım yine silik bir şekilde çıktı. Sonra belki yanlıştır diye ikinci bir test daha yaptım onda da var ne olur dua edin bana da olsun. Yedi ay önce bebeğimi kaybetmiştim. Eşimi uyandırıp kan vermeye getirmeyi düşünüyorum. 😟