xx1903 Mylittlepumpkinn Aaa Bende Adet Olmuyrm 3 . Günüm Dün Kaset Test Yaptım Cıkmadı Acaba Bugün Erken Gebelikmi Yapsam ( İnşallah Sizde Güzel Haber Alırsınz Doktordan 🦋)
Mylittlepumpkinn xx1903 yani test yapabilirsiniz ama inşallah benim gibi hayal kırıklığına uğramazsınız.
Mylittlepumpkinn papatya-0 verdim canım maalesef şu an negatif. Yani iki test yaptım üst üste ikisi de pozitifti bugün kanda negatif. Bıktım artık gerçekten
papatya-0 Mylittlepumpkinn şaka gibi herkesin böyle olmaya başladı ya 😓😓 hayırlısı olsun inşallah yükselir
xx1903 Mylittlepumpkinn ama hala hastalanmadmda anlamadm bitürlü ilk defa oluyo 🤨 Sizde üzülmeyin zamanı gelmemiş daha demekki
papatya-0 Kizlar ben galiba hamileyim 🥲🥲🥲 sabah test yaptım ve direk hızlı şekilde silik çizgi çıktı bugün çatlatma iğnenin 18.gunu ve ben 15. Günü yaptığımda kocaman negatifti 🥲🥲
papatya-0 Mucizem11 verdim canım ama %66 kusur bişey artmış 36.96 gibi birşey olmuş birazda kanamam var gibi kimyasala çeviriyor galiba 😓
Mucizem11 papatya-0 canım progestan fitil kullanmalısın düşüğe engel olur suan tutunamadığı icin kanama olabilir gec olmadan doktoruna danış bence