Ben de adet oldum sandım bugün. Hafif bir kahvrenegi lekelenme oldu kaç saat geçti üstünden devamı gelmedi. İnternetten baktım pembe ya da kahverengi ise yerleşme kanaması olabilirmiş. İlk kez böyle bir şey yaşıyorum. Yarın adet olmam gerekiyordu. Bilemiyorum ya. Ağrım da var