Anneyim6 Gittim canım bugün doktora bana monorol diye bi toz ilaç verdi ama haftada birkere içecekmişim onu. Kan la idrar testi verdim böbrekte taş veya kum yok dedi. İdrarında yoğun şekilde enfeksiyon var dedi öyle canım işte. Bol bol su içmek te lazım. Şuan bile ağrıyor ama dün gece ki gibi değil