SevgiTkn gel ne çektiğimi bir de bana sor 😊 sağ böbreğim benimde, sağ böbrekte genişleme varmış benim canım gebelikten dolayıymış, doktor bebek ya kafasını ya poposunu dayayıp sıkıştırmış böbrekte şişme yapmış dedi 3 haftada bir aksatmadan kontrole geleceksin dedi şu an gebe olduğun için hiçbirşey yapamam ama takip altında olmak zorundasın şişme devam ettikçe erken doğum riskin olursada böbrek işlevini yitirebilir dedi, baktık ki genişleme son safhada o zaman stent takıyoruz mecburen dedi.