SevgiTkn çok geçmiş olsun. Ben 15.haftamda yaşadım bu durumu tarif bile edemem. Ve stent takıldı. Çok şükür 29. Haftaya geldik sorunsuz. Stent ağrılarınıza çözüm değil hafif ağrı var her zaman hatta işk takıldığınzaman işkence ama böbreğimi tehlikeye atamazdım. Sıcak tutmaya özen gösteriyorum. Çok su içiyorum. Dışarda tuvalet kullanmıyorum. Umarım sorunsuz sonuca ulaşırız. Allah yardımcınız olsun. ☺️