Burcu7260 merhaba, ben 23 ünde doğum yaptım, sezeryan doğum. Benim hikayem biraz değişik, ali hoca doktorum değildi ben ikilli teste gittim kendisine,ondan sonra başka bir doktorda serklaj ameliyatı oldum, 12haftamda, 22 haftamda detaylıya diye gittim serklaj kalmamış, bebeğimin zarı dışa çıkmış o günü acilen ali hoca tekrar serklaj yaptı ama bir hafta çok kritik dedi, 5günüm enfeksiyondan dolayı suyum geldi, bebeğim yaşama şansı olabilşr diye sezeryan ile aldı ama 1 gün dayanabildi yoğun bakımda, 20 gündür enfeksiyon ile uğraşıyoruz antibiyotik vs… ve 3 günde bir kontrole gidiyorum şimdide sezeryan yaramda enfeksiyon var allah razı olsun her üç güne bir temizliyor… benim bebeğim tüp bebekle olmuştu 3 ay sonra tekrar konuşup yol izleyeceğiz dedi ona göre planlama yapıcak tekrar bi hamilelik için, siz normal doğum yaptıysanız hemen görüşebilirsiniz bence (biraz hikayemi anlattım kusura bakmayın acım taze) ama tekrar gebelik düşünürseniz gidin bence. Ali hoca hastasını ortada bırakmıyor 20gündür her üç güne bir kontrol için çağırıyor. Kötü bişey oluncada hemen gel diyor. Sizede çok geçmiş olsun inşallah rabbim kucağınızı doldurur… ben iki kızımıda biri 23 diğeri 25 haftalık toprağa verdim.