momlife317 27ozlem cok hatirlamiyorum 17 18di sanirim hatirlamiyorum ama cok gec degildi onu iyi hatirliyorum
Esbur Kozlar ben de 14 haftalık hamileyim öksürüğüm bar notuss diye şurup verdi Doktor kullanan var mı korkuyorum biraz
35ilknur35 Dilaraanl kaşık ve bel ağrısı oldu bugün bende de normal mi bu haftada acaba korktum açıkçası
35ilknur35 Dilaraanl arada bir oluyordu ama bugün ikisi de olunca neden acaba diye düşündüm teşekkür ederim yorumun için canım
minikmucizemmmmmm Dilaraanl 15+4 ✋🏼 Bulantılar 14te bitmişti bir hafta sonra tekrar başladı çok şiddetli olmasada. Bu sabahta baş dönmesi ile uyandım başım döndükçe midem bulanıyo kusuyom neden böyle oldum acaba😞
Dilaraanl minikmucizemmmmmm anaaa kötü olmus 🥺 benim hic bulantı fln yok bi kac kez oldu sadece. Bulantısı olanlara leblebi yiyin diyolar kuzu iyi gelir belki
minikmucizemmmmmm Dilaraanl yiyorum ya çubuk krakerde yiyorum ama başım döndüğünden midem bulanıyo ilacımda var prilam ama içmek istemiyorum şimdi. Belkide tansiyonum oynuyo🥴 ay şimdiden bu çocuk beni çok yoruyo diyorum eşime😂
27ozlem Ya kızlar aklıma takılan bir şey var size danışayım ultrason görüntüsünde CRL 6.61 cm görünüyor ama internette 14 haftayken ortalama 8-9 cm olması gerekiyor diyor böyle bir şey yaşayan var mı bebek geriden mi geliyor acaba