27ozlem Aspenya44 üniversite hastanesine gidiyorum son iki seferdir aynı araştırma görevlisi denk geliyor ve tecrübesiz olduğu çok belli çünkü gebelik haftamı bile tam anlayamıyor. Son adet tarihine göre mi hesaplayacağım yoksa transfer tarihine göre mi diye bana soruyor 😑 tüp bebek oldu
Smgckr Yeniden bu duyguları yaşamak çok güzel 🥹 15 haftalık olmak üzereyiz. Kızımda 13 haftada öğrenmiştim cinsiyeti bakalım haftaya kontrolüm var bunu da öğrenir miyim bakıp görücez 😅
Aysecan0335 Haftalık bizde iyice kesinleşti cinsiyeti oğlum oluyor muş 🥰 her ne kadar kız la ilgili rüyalar görüp kız hissettiysem terrs köşe yaptı bebiş😃
Nurdan1604 Dilaraanl biz de 15+4 üz cuma cinsiyet için gideceğiz umarım öğreniriz💕 hiçbir belirtim yok karnım da çıkmadı 🤷🏼♀️ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah💕
Yldzkrtas Dilaraanl arada bir hissediyorum bulantılar devam maalesef bel ve kasık ağrılarım oluyor inşallah balayı dönemine geçerim biyan önce :)