Lavantakokusu64 Yesraan her doğum kendine özeldir ben güzel atlattım kendi sancinla doğum yaparsan daha rahat oluyor tabikide. Yaşamadan bilemeyiz derler ya
Yesraan Yksl1634 sizindemi ilk gebeliginiz ben daha önce çatala filan çıkmadım amelîyathane filan görmedim gitmedim yani bir yanimdada korku var?
Yksl1634 Yesraan ilk gebeliğim evet çatal korkusu evet biraz var ama kendimi korkutmamaya normal doğum için adepte etmeye çalışıyorum
Yeter06 Yesraan sürekli aşagıda hareket ediyo rahime vuruyo yürümemi engelliyo ama bazı günler hiç bişeyim yok bende anlamıyorum korkudan bugun bebek kıyafetlerini yıkamaya başladım desem😍😂
Yesraan Yeter06 ayyy napicaz valla bir an gelecek aniden sancı patt diye 🤣🤣 İyi yapmışsin. Canim bende hazırlarim son haftalarimda inşallah 28 olduk şu an
Denz33 HcrHcr benimde 18mart olacak inşallah doğum günümde kızımla kavuşacağım Allah’ın izniyle🥰 hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza
Yeter06 Yesraan ve bugun yıkadım bi posta iyiki başladım dyorum kessinlikle çünkü fazla iş yapamıyorım bunu fark ettim
Xsare Yesraan 31 haftalık olduk bugün heyecan var zamanın da gelsin inşallah diye dua ediyorum böbrek taşı ve genişlemesi var idrar yolu enfeksiyonu da çok sık yaşıyorum inşallah hepimiz zamanı geldiğin de sağ Salim kucağımıza alırız yavrularımızı 🌸
Yesraan Xsare aminnnn inşaallah canım benim bende 28 oldum ya 🤲🤲🥰🥰 Normal doğum olur inşallah daha kesin olmaz demi normal yada sezeryan olduğu 🤰
Skrn1 Yesraan 29+1iz bizde ama bebişim makat geliş duruyor usg 21 Mart doğum gösteriyor burası da öyle ama bence sezaryenle daha önce alınacak duruş yüzünden 🙃
Yesraan Skrn1 canım belki daha duruşu değişir bende 28 oldum 25 haftalıkken başı yukarıda demişti doktor 🍬🤲