Yesraan 30+0 haftalik olduk bizde çok şükür tahmini 14 Mart denk geliyor. Ilk evladim normal dogum oldugu icin normal ilerliyoruz. Bizden çok abimiz heyecanlı sabırsız🥰
göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor zaman valla.
Hayirlisi ile kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🌺