Yesraan Xsare aminnnn inşaallah canım benim bende 28 oldum ya 🤲🤲🥰🥰 Normal doğum olur inşallah daha kesin olmaz demi normal yada sezeryan olduğu 🤰
Yesraan Skrn1 canım belki daha duruşu değişir bende 28 oldum 25 haftalıkken başı yukarıda demişti doktor 🍬🤲
Skrn1 Yesraan ay inşallah ben tam 40 haftasında mart 21 olsun istiyorum doğum ama hareketlerinden anladığım kadarı ile hala aynı hep aşağıda ayaklar 😂 şimdi senin ki başı aşşağıya vermiş mi 🙂
veryhappymom Kizlarr bisey sorabilirmiyim? Benim bebegim 26+5 gun ken 816 gramdi. Ve karin cevresi 1 hafta kucuk dedi doktor. Tabi ben bir ara beslenmeme dikkat edemedim hasta oldugum icin. Ondan kaynaklimi bilmiyorum. 26+5ken 1 hafta geriyms karin cevresi. Boyle olup bu farki kapatan varmi? Gelisimi durdugunda alacagiz. Tahmni dogum tarihi nisan basi ama nisani beklemz dedi. Bu durumu yasayan varmi? Cok korkuyorum
bebek_firarda veryhappymom sona doğru toparlıyormuş bebekler. Sen bebeği beslicek şeyler yemeye dikkat et. Muz, ceviz, süt, yoğurt, et, balık, ıspanak bunları tüket
Gmz28 bebek_firarda ayniyizzz 😅 gecen kontrolde bizimki tersti dönmezse sezeryan dedi bakalim ben hala altlarda hissediyorum dönmedi sanirim
bebek_firarda Gmz28 ben bugün gittim çok şükür dönmüş. Seninkide döner merak etme, kendini ona odaklama koyuver gitsin😂o yolunu bulur zaten😂
Gulsengulsen Yesraan az kaldı yaa 29 hafta benimde mart ortası bekliyoruz sabırsızlıkla doğsa da sevsek diye. İnşallah sağlıkla gelsin bebekler..💞
Gulsengulsen Irem34_52 bende ara ara ağrılar oluyor kasıkta ve belde ama düzenli değil bazen dinelnince gwçiyor doktpra sordum yalancı kasılmalar olur yorulduğunda daha şiddetli olur bebek hareketlerinde pozisyonlordanda kaynaklı oluyor dedi. Düzenli aralıklarla olmaması önemli olan olan dedi.
Zeyrista Yesraan hem bir an önce gelsin hem de vaktinde olsun her şey istiyorum annelik delilikmiş gerçekten 🥹🐣 çok güzel bir heyecan 🎈🥰