Benim de 18 Mart ama ben Şubat sonu Mart başı sanki doğuracakmışım gibi hissediyorum. Haftaya kıyafet yıkama ve dolap düzenleme yapmayı düşünüyorum. Reflü yatağı, göğüs pompası ve kremi ve küvet kaldı, onları almak istiyorum. İlk doğumum olacak ama korkum yok şükür. Sağlıkla kavuşsun herkes bebişine.